England

När jag bodde i Florens träffade jag många fina människor. Människor som spelade en väldigt stor roll i mitt liv och som kom att bli vänner för livet. Jag har fortfarane väldigt bra kontakt med många av dem och vi pratar väldigt ofta. En av dem som jag kom närmast är min kompis Matthew. Vi har så himla roligt ihop och vi kan verkligen prata om allt. Just därför var det så roligt när han bestämde sig för att också komma till Rimini över sommaren. Tyvärr bor han ju i England och ända sen vi sa hejdå i slutet av augusti så har vi pratat om att jag ska åka och hälsa på honom i England.
 
Så.. tillslut, efter 6 månader så åkte jag dit och hälsade på. Jag åkte i torsdags och kom hem i måndags så det blev en lång weekend. Vi hade några väldigt roliga dagar fyllda med skratt, shopping, god mat, film, massa prat och nya planer. Det är verkligen sant det där med att tiden går fort när man har roligt vilket är lite synd men vi hade verkligen jätteroligt och till våren/sommaren kommer han nog till Stockholm och hälsar på! 
 
 
      
 
1. Arlanda 2. Passport 3. My room for the weekend
 
      
 
4. Dinner at an italian restaurant - antipasto 5.Farfalle con salmone 6. Matthew & me at Starbucks
 
      
 
7. Happy girl on shopping spree 8. London 9. English breakfast
 
      
 
10. God save the Queen 11. Costa coffee 12. Telephone
 
      
 
13. My shopping  14. At the airport 15. Beautiful sky
 
 
Älskar verkligen England! Så härliga människor och London har lätt den bästa shoppingen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Ok jag är jätte nyfiken på vad du köpt, mannekänguppvisning när vi ses nästa gång!

Svar: Absolut! Ses snart :)
Valentina

2013-02-28 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0