Finalmente a Stoccolma!

I början av augusti kom min kompis Marco från Napoli och hälsade på här i Stockholm. Han och tre kompisar reser runt i Europa i några veckor och de började i Stockholm. Han har länge pratat om att komma hit och sist vi sågs var för två år sedan så det var kul att äntligen ses igen och få visa Sverige. Alla fyra älskade Sverige och den ena killen kunde inte sluta förundras över hur vackra alla svenska tjejer är haha..
 
Tyvärr var de här mitt i veckan så jag jobbade så de fick turista runt själva och så mötte vi upp dem på kvällarna.
Riktigt kul att de lyckades pricka in Annas födelsedag iaf för då blev det all-in på Berns med alla tjejer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linus

Hej! Jag har lite frågor ang. att studera i Italien. Skulle du kunna kontakta mig på angivna mejladressen?

Med vänliga Hälsningar, Linus.

2014-01-06 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0