Italia mars 2013 - part 2

På onsdagen var vädret riktigt fint så Linnea och jag bestämde oss för att göra något av dagen (istället för att hon skulle gå till skolan hehe..) Vi gick en promenad i staden och lunchade på Mama's Bakery som är ett av mina favoritställen. Vi drack kaffe och åt bagels och satt på bakgården i några timmar och sedan gick vi och satte oss på Piazza Santo Spirito och solade och lyssnade på musik. Efter det blev det en liten shoppingrunda och sedan hem för att göra oss iordning för kvällen då det blev aperitivo på Oibò och drinkar på Naimas följt av dans på TwentyOne.
 
Jag med Ponte Vecchio i bakgrunden
 
 Linnea & jag i solen
 
Coffee
 
Piazza Santo Spirito

 Suuuuunny
 
 
 
Vi var tvugna att testa Choco Kebab, en pannkaka fylld med vispad grädde, chokladflarn, chokladsås och massa krossade nötter och kokos. Ser ut som en kebab fast allt är sött, helt okej men mest roligt.
 
Hahah seriös posing i spegeln
 
Underbara Anna var tillbaka i Florens, så kul att ses igen!
 
Linnea, Simon & Antonia på TwentyOne

Kommentarer
Postat av: L

Härliga bilder som vanligt undrar hur det gick med Italienskan blev hela du Italiensk när du klev av planet :-)

Svar: Tack snälla :) Haha jodå det tog över på en gång och det kändes riktigt härligt att äntligen få prata italienska igen :)
Valentina

2013-04-07 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0