Sista veckan i Firenze

 

Den första juni var min sista dag i Firenze. Det känns som att allting gick otroligt snabbt den sista veckan. Malin kom tillbaka, det blev en del utekvällar, aperitivo, mys i solen och en hel del tårar fälldes när det var dags att säga hejdå till alla. Staden som för några månader sedan hade varit helt främmande, där jag inte kände någon hade blivit till mitt hem och jag hade hittat vänner för livet. Det är inte dagarna man kommer ihåg, utan minnena och en bild säger mer än tusen ord som man säger så här kommer ett gäng bilder från de sista dagarna och kvällarna i mitt älskade Firenze. Grazie a tutti i miei, mi mancate tanto  ♥
 
 
Nikki & jag 
 
Fotbollskväll hos mig
 

Malin & jag påväg ut med Sandros cykel
 
Matthew & jag på Twice
 

Sandro, Malin, Matthew, jag, Willem & Matheus
 
Gabriella & jag
 
Glassfestival
 
Matheus & Sofie
 
Jasmina, Linnea & Courtney
 
Jag, Kathelijne, Nikki & Gabriella
 
Sista fikan på Mama's bakery (för den här gången!)
 
Sandro & Willem på Colle Bereto aperitivo
 
Nikki, Kathelijne & jag
 
Mitt slutbetyg, så sjukt jävla stolt!
 
Vår favoritlärare Rita & jag
 
Alla tjejer hos mig sista kvällen
 
Bästa Sofie & jag
 
Kat & Jasmina
 
 
 
Nikki & Kat
 
 
 
Efter en fin sista dag med skola, middag med vänner och utgång kom jag hem med tårar i ögonen runt 05.30.
En timmes sömn och sedan bar det av till Rimini..
 
 

Kommentarer
Postat av: ullie

oj så många bilder kul !
till undersköterska färdig i jul är det tänkt.
jobbar extra inom hemtjänsten me

ja herre gud att komma nu när man vill ha solen hihi jo men så e det kanske bättre me jobb nu

Svar: Ja jag har hur många bilder som helst, väldigt kul!Wow, det är ju super, grattis får jag säga då :)

Ja, jag håller tummarna för det!
Valentina

2012-09-05 @ 21:32:55
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0