Sweden, with a touch of Italy

Jag började vänja mig lite vid Sverige. Jag började vänja mig lite vid att jag inte längre var kvar i Italien och levde livet. Jag började försonas lite med tanken. Sedan kom den dagen vi hade väntat på i tre veckor. Italien kom till Svergie och allt vändes upp och ner igen. Jag och Malin träffades på onsdagskvällen, åt middag ihop, handlade inför helgen och åkte sedan till Skavsta för att hämta upp Marco och Roman. Det var så kul att äntligen få träffa dem igen. Direkt från Skavsta körde vi upp till landet i Norrtälje. Medan Maln var iväg och jobbade hängde jag och killarna i det fina, typiska svenska, röda huset. Vi eldade i badtunnan, tog en promenad runt sjön och hade det mysigt. På kvällen när Malin kom hem grillade vi, drack en massa vin och badade i tunnan, riktigt mysigt!
 
På fredagen åkte vi tillbaka till Stockholm. Dagarna i Stockholm fylldes med middag på Rice, kvällsfika, promenader på Södermalm, tacomiddag, drinkar på Fridays, Gröna Lund, shopping, fikapauser på Waynes, stallet, mys hemma, middag på Vapiano, promenader runt Djurgården & Gamla stan, mer shopping, riktig svensk köttbullemiddag och massa annat.
 
 
Det var en supermysig vecka, massa skratt, Stockholm i sitt esse och det kändes lite som att vara tillbaka i Italien igen. Jag älskar att känna att jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0