Rimini - part 13

I början av juli åkte de flesta av Lifecrewet från juni vidare, antingen hem eller för att resa runt. Några som gjorde det det var Sanna, Percy och Laura men efter bara ett litet tag kom de tillbaka och stannade några dagar till i Rimini. Det var kul att träffa tjejerna och eftersom de kom tillbaka för semester istället för jobb så hade vi massa tid att umgås. Det blev några utekvällar med drinkar och dans och häng vid poolen på deras hotell.
 
 
Sanna, Malin & Percy
 
Laura, jag och Angelie
 
Alla tjejer på Stills
 
Paolo & jag
 
Stefano & Angie
 
Hahaha Michele
 
Soluppgång på vägen hem 
 
Poolhäng
 
The girls 
 
Sanna och jag
 
 
Anastasia, Laura, Percy, Sanna och Matthijs
 
Percy, Malin, jag och Angie
 
Angie & Laura

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilket hotell är detta? Det ser mysigt ut. Kanske man skulle testa nästa gång... :-)

Svar: Det heter hotel Aiglon om jag inte minns fel och ligger på Viale Brindisi. Vet inte hur många stjärnor det var och jag bodde ju inte själv där men tjejerna sa att det var bra iaf och jag gillade poolen! Har du varit i Rimini förut? :)
Valentina

2012-11-05 @ 08:18:32
Postat av: ullie

myyys bilder :)
jo tack det har varit bra men den går föör fort. jobbar nästa helg så vill inte det ska bli helgigen ha hah

hoppas allt e bra kram

Svar: Hihi taack. Jo jag förstår det, känns alltid som att helgen/tiden man är ledig flyger iväg tyvärr..Jodå allt är bra med mig också tack :)
Kram
Valentina

2012-11-05 @ 22:19:10
URL: http://weberskold.blogg.se
Postat av: Ulla

Tack för info? Har jag varit i Rimini förut? Finns det vatten i atlanten? :-) Romagna mia, säger jag bara...

Svar: Haha vad härligt! Känner likadant, det är fantastiskt där! :)
Valentina

2012-11-06 @ 08:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0