20120520

Idag ligger jag nerbäddad i sängen. Inte för att vi var ute igår utan för att vädret är supertråkigt och för att jag känner mig lite hängig. Har problem med ena örat så jag hör inget, gick till apoteket i fredags då jag inte stod ut längre och fick någon medicin men som tyvärr inte verkar hjälpa. Jag hatar att gå till doktorn men om det inte gett med sig till på tisdag måste jag nog desvärre gå dit. Det är som att jag har lock för örat och när det är helt tyst så susar det lite, gör inte riktigt ont utan handlar mest om att jag håller på att bli galen.. Well, well, håller tummarna för att medicinen åstadkommer ett tvådagarsmirakel!

Igår var vi iaf hemma hos mig och kollade på Champions League finalen mellan Bayern Monaco & Chelsea. Vi köpte med oss pizza från gustas och innan matchen tippade vi resultatet. Jag tippade 1-0 till Bayern M. vilket det också blev i andra halvlek och höll sig ända till ungefär 86e minuten då Drogba slog in en hörna och det blev 1-1 och sedan gick allt vidare till straffar. Jag tycker gott och väl att det kunde ha slutat 1-0, hur coolt hade det inte varit om jag hade vunnit mot 4 fotbollsintresserade killar?!





Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Det hade varit fett coolt, haha :D

2012-05-20 @ 20:01:43
URL: http://adaras.se
Postat av: Miss Sunshine

Ha en bra dag :)

2012-05-21 @ 12:55:31
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0