20120512

Vädret fortsätter briljera här i Firenze så idag efter att jag tagit mig en rejäl sovmorgon och ätit lunch gick vi till parken och låg där och solade hela dagen. Grymt skönt men jag saknar verkligen havet! Lyckades dock få rejält med färg både igår och idag så Rimini om 3 veckor känns inte helt fel trots att jag kommer sakna denna underbara stad.



Vår fina gräsmatta har förvandlats till en djungel!

Ikväll ska vi till vattenfallet i Arno, vattnet står så lågt just nu så det finns barmark där vi ska sitta och kolla på solnedgången. Sedan får vi se vad vi hittar på!

Hoppas ni får en fin kväll.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är sååå avis! Jag kom hem från Florens i söndags och en vecka hemma i Sverige är mer än nog! Längtar redan tillbaka till kvällarna på Santo Spirito! Gå till Volume och drick en Pimm's för mig! ;) Kraam

2012-05-12 @ 20:57:49
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Åååå men det låter sååå ljuvligt!



Nej du... I dag så är tvättstugan bokad :-/ Så ja man får väl städa resten av lägenheten oxå :)



roligare än tvätt skall du väl hitta på :P

kram!

2012-05-13 @ 12:02:38
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0