Twice

Vi var som sagt ute igår. Började kvällen hemma hos Matheus och Sandro med vin, limoncello, panettone och diverse lekar. Riktigt roligt! Efter några timmar där bestämde vi oss för att gå till Twice som ligger i närheten. Jag är ju från Stockholm så jag är van vid långa köer, oförskämda vakter och intensiv leg kontroll. Igår gick vi bara in och började som om de väntade på oss. Kulturkrock. Musiken var grym, först lite blandat Hiphop & RnB, sedan Salsa! Jag älskar Salsa men har inte dansat det på flera år så det var otroligt kul! Dock var det ca 85 % killar på klubben så det var tur att vi inte bara var tjejer som gick ut. De drog i oss och ville dansa hela tiden så det var skönt att vi hade killarna med oss. Vi dansade tills fötterna värkte och tror jag kom hem någon gång vid 4.30. Idag är jag seg så det blir bara mys hemma ikväll.



Matheus, jag, Courtney och Matthew


Jag, Sofie, Matthew & Courtney


På Twice


Wiggle, wiggle!


Trackback
RSS 2.0