20120315

Hej! Hoppas allt är bra med er. Jag är ganska trött då det blev rätt sent igår så jag somnade på soffan när jag kom hem. Vi var som sagt på smyckesutställningen igår där vi drack prosecco och åt god japansk plockmat som Junko hade gjort, yes jag fick min efterlängtade sushi! Dock älskar jag soya men fick klara mig utan det. Efter utställningen hamnade jag och Sofie på Sei Divino där tanken var att vi skulle ta en glas och sedan gå hem. Dock funkar det aldrig så när vi går dit men det verkar vi glömma bort varje gång. När vi bestämt oss för att gå kom de och fyllde på våra glas och när vi väl kom iväg bjöd de på shots så vi blev ju partysugna och mötte upp de andra. Vi gick till YAB som ligger bara några minuter från där jag bor så jag tänkte att en liten stund... så skulle jag vara hemma vid ett. Tyckte det var så kul när vi kom dit då jag vet att min mamma var där för ca 25 år sen, dock kändes det som att de fortfarande spelade samma musik så till en början var det lite segt men efter en stund vände det och flera av mina favoriter spelades så vi stannade och dansade fram till 02.00 då vi kände att det faktiskt fick räcka.


Sofie, Nadja & jag på eventet

En söt liten innergård

Courtney, jag & Sofie (och Sandros drink som absolut skulle vara med haha..)

Courtney, Sandro, Matthew, Matheus, Nadja, Sofie och Akane

Akane, Courtney, Matthew & Sofie


Trackback
RSS 2.0