20120313

Woow, underbar dag idag! Har haft en bra känsla i kroppen som började redan imorse när jag var påväg till skolan. Väl i skolan låg som sagt ett litet kuvert och väntade på mig med svensk dipp som jag pratat om att jag saknar så redan då blev jag, om möjligt, ännu gladare. Satt hela första lektionen och bara log trots att det vi håller på med nu är väldigt svårt. Jag är så tacksam för så mycket och idag kändes livet sådär extra härligt. Underbar känsla! Efter skolan gick vi till parken, killarna tog med en boll så de andra lekte lite med den och jag och Akane låg och solade. Jag saknar bollkänsla och som den soldyrkande människa jag är kändes det mer lockande att ligga kvar på filten.



Så typsikt Firenze


Sofie & jag


Akane hade köpte världens godaste apelsiner från Donna frutta!


Nadja in action


Kan ni förstå hur kan kan svettas ihjäl i dessa såhär års? Lovely!






Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: tack så himla mycket!! jag uppskattar verkligen alla tips jag kan få! :D

2012-03-13 @ 20:46:07
URL: http://mimmisworkout.blogg.se/
Postat av: annatrillaa | fotografi

oj ne men gud så otäckt :S! men skönt att du inte kom till skada och att han inte fick tag på något.. usch!



tack så mycket :)

2012-03-13 @ 21:52:26
URL: http://annatrillaa.blogg.se/
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

Vad brukar ni göra om dagarna? :)

SV: Kanske typ 1-2 veckor/vecka i sommar :)

2012-03-13 @ 22:28:26
URL: http://dearlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0