Mobilblogg - Forza Gli azzurri

Hej mina finingar! Hur har ni det? Just nu sitter vi på Hotshots och kollar Italien-Irland, Italien måste vinna för att gå vidare så ni kan ju gissa hur spänt det är här!

Såg att ni är en del som kommenterat om mitt bloggande och det värmer verkligen att ni gillar bloggen. Som jag skrev förut har jag ju tyvärr inget internet hemma vilket suger! Jag älskar att uppdatera er med massa bilder och speciellt när jag vet att ni uppskattar det. Jag har försökt blogga lite via mobilen men har förstått att bilderna tydligen blir väldigt små (verkar som att det blir så när det inte är bilder jag tagit med min telefon utan sparat ner på telefonen från Facebook..) Ska försöka komma på en lösning på det här för jag har så mycket att uppdatera er om och en massa bilder!

Nej nu måste jag koncentrera mig... MÅÅÅÅÅL!!!! :D

Här kommer en bild jag tog på stranden idag med min telefon iaf, hoppas den är lite större! Vi hörs snart! Puss

Trackback
RSS 2.0