Una settimana a Rimini

Hej! Nu har jag äntligen lyckats få tag på internet och släpat med mig datorn.Såg att jag fått en massa fina kommentarer som verkligen värmde, tack! Tyvärr har vi inte internet hemma i lägenheten så det är därför jag inte kunnat blogga men jag ska försöka så mycket jag kan. Tänk att vi redan varit här i Rimini i en vecka, det känns så konstigt. Jag saknar Firenze väldigt mycket men det är här jag hör hemma och livet här är fantastiskt. Vi har haft fint väder nästan hela veckan så vi har varit en massa på stranden, inrett vår lägenhet, ätit gott och såklart festat massor. Tyvärr har jag varit ganska dålig med kameran (ska bättra mig, jag lovar!) men här kommer lite bilder! :)


Angelie & Alessandro


Jag & Malin





Malin


Malin & Angelie 


Angelie & jag


Jag & Malin


Jag 





Jag & Malin


Sverigeee!!


Jag och Malin





Trackback
RSS 2.0