Sol!

Den här dagen har gått så snabbt och jag är extremt trött så ikväll blir det till att sova tidigt. Var uppe vid 10.00 imorse och vid 12.00 mötte jag upp Sofie och Joanna. Vi gick till ett café som låg högst upp på en terass i ett stort köpcentrum. Där satt vi och pluggade och fikade och njöt av solen. Supermysigt men ganska dyrt jämfört med de andra ställena men det var det värt. Måste dock lära mig att dricka kaffe! Jag dricker kaffe men inte utan mjölk vilket är lite svårt när man är laktosinteolerant men jag ska lära mig.

Jag hittar inte så bra här än, har allmänt sämst lokalsinne haha men Sofie har koll på det mesta känns det som, vilket är skönt. Hon berättade också att hon fått en lista av sin kompis på alla hennes favoritställen så hon vet vart man ska gå. Ser mycket fram emot att beta av den listan!



Utsikten



Piazza Repubblica







Il Duomo


Sofie (Sverige) & Joanna (Brazilien)


Njuter av att vara pluggis


Älskar att ha solisar i januari!

Puss



Kommentarer
Postat av: Mami Lena

ser otroligt skönt ut !! är avis!!!

2012-01-17 @ 21:28:17
Postat av: Anonym

Vilken fin stad, ser jätte mysigt ut. Kaffe skall drickas utan mjölk annars kallas det choklad ; )

/ Kram Lena

2012-01-17 @ 21:40:09
Postat av: Valentina

Ja mami, det är helt fantastiskt! Älskar solen!! :) <3

2012-01-17 @ 23:42:49
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Valentina

Du har rätt Lena, innan jag kommer tillbaka till Sverige är det slut på mjölktrams! ;) Kramar!

2012-01-17 @ 23:43:41
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0