20120228

God morgon! Strax dags att gå till skolan men jag är redan klar så fick lite tid över. Satte mig och kollade vädret som jag alltid gör och såg till min förskräckelse att det bara skulle vara 5 grader idag och minusgrader inatt! Fick en ordentlig chock. Vad hände med våren? Vi ska ju till parken idag! Sen såg jag att det var vädret för Stockholm.. Vi ska få upp till 15 grader idag här i Florens och strålande sol! Ok, det där var nästan lite taskigt men min poäng var att är det fint vänjer man sig snabbt men bara för det kommer väl solen gömma sig för mig..

Hoppas ni får en fin dag med både sol och värme!
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tyder som att du saknar oss här hemma när du tittar på fel land visst måste det vara så ; )

Tack för igår.

2012-02-28 @ 09:59:14
Postat av: Bella Davis - MODELLL BLOGG

Låter ju fullkomligt underbart :)

Min start har också vart bra men haft lite mulet väder, men dock inget regn och idag har det vart sol igen :) helt underbart :)

Hur är det med dig då? Käkat någon gelato idag då? Haha kram :)

2012-02-28 @ 16:25:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: emelie

Härligt :)

2012-02-28 @ 16:33:48
URL: http://pinocchio.blogg.se/
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Haha såklart det är så Lena! :) Tack själv, vi "ses" om en vecka igen! Kram

2012-02-28 @ 20:20:02
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0