20120216

Sitter här och äter choklad och funderar på om jag ska orka mig iväg och handla lite grejer jag behöver men jag orkar verkligen inte bära. Behöver köpa vatten. Det går dock att dricka vattnet ur kranen här men jag tycker det smakar så äckligt, bortskämd med det godaste vattnet i Stockholm.. Vi får väl se, ska gå på en extra lektion i eftermiddag så jag kanske tar det samtidigt. Just det! Måste köpa frimärken till vykorten också så jag kan skicka iväg dem nån gång.. Där har ni anledningen till varför jag inte skickar vykort, så omständigt!

Har märkt att fler börjat hitta hit vilket är väldigt roligt! Har inte tänkt på att alla ni som läser kanske inte vet allt om mig och mitt liv men fick en kommentar med lite frågor så jag tänkte skriva ett inlägg lite senare och berätta lite mer om mig själv. Är det något ni undrar över är det bara att fråga på, tycker bara det är roligt!





Vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud va häftigt att bosätta sig i Italien. Hur länge har du planerat att stanna där? :)

2012-02-16 @ 20:27:20
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud va coolt! du ska bara veta hur mycket jag avundas dig! Min morsa ville bjuda mig och sonen på en resa till florens nu i vår. Men resan siktar tydligen mot andra mål nu som är mer "barnvänliga" - turistländer där man kan sola och bada... Morr! Haha. Jag pluggade italienska i gymnasiet och det skulle vara otroligt roligt att få besöka landet man läst så mycket om :)



Kram!

2012-02-16 @ 21:37:07
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: Valentina - vardag, foton och mer

gud jag saknar Italien såååå mycket när jag ser dina bilder!! Man blir nästan tårögd... Det är som ett andra hem för mig. tyvärr åker vi bara dit under sommarlovet men jag tycker tiden är för kort! ;D

Kram

2012-02-19 @ 12:09:42
URL: http://valentinasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0