Rimini - part 22 (The end)

Här kommer en bildbomb med de sista bilderna från Rimini.
Tre månader med mina bästa vänner i vårt paradis. Sol, bad, mat, fest, shopping, skratt & tårar, minnen för livet.
 
Malin & jag
 
Hahaha vi hittade en barnvagn som Angie körde runt mig i tills den gick sönder!
 
Give me?!
 
Malins vän Tobias kom och hälsade på med sin flickvän
 
Vi med Francesco och Daniele på Il pesce innamorato, världens bästa fiskrestaurang!
 
Matthew & jag! (Miss u like crazy!!)
 
Angie & jag på stranden
 
 
 
 
 
Malin & jag leker kärlekspar?
 
Sweetie
 
 
 
 
 
 
 
Cristian gjorde drinkar till oss sista kvällen
 
Jag & Malin på Carnaby
 
Sommarens sista drink
 
Malin, Roman & jag
 
Michele & Angelie
 
Last night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0