En liten gästbloggning

Hej!
Valentina är i skolan just nu och dum som hon är har hon lämnat mig hemma med hennes dator och lösenordet till bloggen. Så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva i några rader.
Igår när vi var ute med alla hennes vänner kom frågan om hur vi känner varandra såklart upp. Kort och gott så träffades vi på gymnastiet 2006 och har hängt ihop sedan dess. Hon och Angelie (dom går waaay back dom där två, riktiga barndomsvänner) adopterade snällt mig efter första skoldagen. Valentina har i efterhand berättat att hon trodde jag var riktigt blyg och nästan lite osäker, oj så fel hon hade och vad vi har skrattat åt det där. Men tur var väl det för annars hade dom kanske inte velat ha mig haha.

Nu ska jag börja göra mig iordning, Valentina kommer hem kl 13 och då ska vi gå ut och äta lunch och sedan gå till parken. Det är så fint väder ute idag så jag längtar efter att få ta på mig shortsen och ett linne och sätta mig ute i solen. Ikväll tyckte jag mig höra rykten om utgång, det är ju trots allt fredag och det var en lugn kväll igår. Tydligen hade jag i onsdags lovat att vi skulle gått ut igår (något jag själv missat eftersom jag befann mig i Sverige haha) men vi var för trötta så det får bli idag helt enkelt. Vi måste ju fira, det går även rykten om att Valentina gjorde riktigt bra ifrån sig på provet imorse!

//Malin

Här är en bild på oss från i somras när vi var i Rimini. Valentina har lyckats lura med oss dit varje år sedan 2007!

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

Hoppas du får en bra helg! :D

2012-04-27 @ 15:00:51
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Andjela

Förlåt för mitt sega svar, fixade ny blogg och så hann aldrig svara :(!

Men va kul,hoppas du får det fint med din mamma :)!

Kram

2012-04-27 @ 21:07:35
URL: http://andjiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0