Dreams can come true

Har en bok jag skriver av mig i ibland och hittade en text jag skrivit 2011-06-14

"Jag känner verkligen en stark dragning till Italien och det har jag ju alltid gjort så planerna för nästa år är att åka till Florens och plugga italienska. Jag vill verkligen lära känna Florens och jag ska lära mig italienska ordentligt, så är det bara. Har tänkt att jag ska åka i januari och plugga 20 veckor sedan blir det förmodligen säsong i rimini på något disco eller så. Allt känns så avlägset på något sätt, sådär som att jag bara planerar men inte kommer göra det på riktigt. Jag vill verkligen göra det och det är egentligen inget som stoppar mig....."
"Jag vill verkligen göra det, jag ska göra det!"


 

Att läsa texten och sedan inse att bara ett halvår efteråt förverkligade jag drömmen känns fantastiskt.
Värt att komma ihåg.

Trackback
RSS 2.0