20120421

Det skulle bli en lugn kväll igår och det blev det också, dock sent. Vi satt hemma hos mig och delade på en flaska vin och snackade en massa. Bestämde att vi skulle åka till Bologna imorse klockan 9.00 men jag var så trött och kände att det skulle bli lite stressigt så jag stannade hemma istället och sov ut ordentligt.

Idag är dagen jag längtat efter så mycket, idag kommer min mami hit! Vi har inte setts på över 3 månader vilket för mig är väldigt mycket. Vi har dock nästan daglig kontakt på ett eller annat sätt men det kommer bli så härligt att äntligen få krama om henne på riktigt igen och ha henne här hos mig. Det har alltid varit vi mot världen och hon har alltid funnits vid min sida och stöttat mig i allt jag tagit mig för. Att lämna Sverige för att åka hit till Italien var ett ganska stort steg för mig och det var hon som stöttade mig mest och verkligen pushade mig att göra det så det ska bli otroligt roligt att äntligen få visa henne min fina stad och ta henne till mina ställen. 







Kommentarer
Postat av: alice ♥

sv; hihi tack så mycket! :)

mjo, det är bara engelska uppsatsen, muntliga och sen hela matte-nationella kvar. Åh lite ångest haha fast jag tror att det andra av engelskan gick bra iallafall. Minst VG :) hoppas jag ^^

2012-04-21 @ 13:41:18
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Ja men verkligen! :-)

Jag lever, själv då?

2012-04-21 @ 13:46:00
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa, myskvällar är aldrig fel :)

2012-04-21 @ 14:15:57
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Lena

Har du hört om dom nya mami plåstren som lanseras idag och dom kan tas av tidigast om 3 dagar : D

Hörde att mami blev lämnad på flygplatsen ordentligt det är en bit på vägen, inte så långt kvar nu.

Önskar ett bildbevis på att ni har hittat varandra så vi kan vara lugna här hemma. Ha det riktigt mysigt.

2012-04-21 @ 16:28:49
Postat av: Malin

Vad roligt med besok fran mamma! Hoppas ni far det superbra tillsammans.



Sv: Ja precis, juridik har i London ar det som galler for mig. I alla fall i en manad till, for sen ar jag klar! eeep!! Jag har bott har i England i 4 ar nu, och har inga planer pa att flytta nagon annanstans egentligen. Fick ett jobberbjudande i Dublin for ett par veckor sedan som jag efter ett par natter av grubblande tackade nej till da jag kande att nej, jag vill nog vara kvar har i alla fall. Fastan Irland ar nara sa kande jag att jag anda ar klar med att bo "borta". Det har har ju blivit hemma och jag ar inte redo att andra pa det riktigt an kanner jag.



Jag har nastan svart att tycka om annan choklad just nu. Tycker att annan mork choklad ofta smakar sa mycket kokosfett i jamforelse sa det blir nastan bara Lindt har just nu. Idag har jag dock atit Marabou Black ocksa haha! Oops! ;)

2012-04-21 @ 19:01:18
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Valentina

Haha Lena, du är ju knäpp! :) Snaaart så!! :) <3

2012-04-21 @ 19:41:42
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0