20120409

Både igår och i lördags blev jag som sagt hemma då jag inte känt mig på topp men idag vaknade jag och kände mig bättre och galet uttråkad! Idag har det dessutom varit superfint väder så jag mötte Sofie vid 12.30 och sedan dess har vi hängt på stan. Blev lite shopping och fika i solen. Efter ett tag kom även killarna och vi bestämde att vi ska ut och dricka lite vin ikväll.

Om det är möjligt har jag nu lyckats kära ner mig ännu lite mer i Ryan Gosling efter att ha sett om Crazy, Stupid Love när jag legat hemma. 
Så snygg!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lugnande att höra att du mår bättre vill inte att du ska bli liggande ordentligt sjuk så långt hemifrån.

2012-04-09 @ 22:57:58
Postat av: Valentina

Gulle dig, det är mest huvudet som bråkar och lite hosta men har känt mig riktigt hängig.. Går nog över snart! :) Kram!

2012-04-10 @ 07:25:32
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0