20120407

Vaknade runt 10.00 imorse och försökte tvinga mig själv att somna om men det gick ju sådär. Låg och slökollade på tv3play och lite annat. Är sjukt trött nu, har inte lämnat sängen förutom för att göra lunch. Förstår inte varför jag inte kan sova, förut kunde jag sova hur länge sen helst efter jag varit ute men det går inte nu. Som tur är blir jag nästan aldrig bakis men sjukt trött när jag inte får sova mina 8 timmar. 

Vi började som sagt med avskedsaperitivo igår på Oibò för Emma och Delia och sedan gick vi till en jättemysig liten bar/restaurang och drack lite vin. Vi har kommit fram till att vi behöver testa lite nya ställen för att komma ifrån alla turister så vi gick till ett ställe vi kollat in ett tag. Kom in, satte oss och beställde och vad händer? Jo, vid bordet bakom oss sitter ett sällskap med svenskar. Haha ja det är inte lätt när man bor i en av världens mest turisttäta städer! Vi får fortsätta leta helt enkelt. Hann även med ett glas vin hemma hos Matheus och Sandro och sedan gick vi till YAB där vi stannade och dansade till stängning. Riktigt härlig kväll!


Sofie, Akane, jag & Emma


Emma, Matheus, Delia, Sofie & Akane


Emma & jag på YAB


Sandro med friends, Sofie & Akane


Maxi fixade bord!








Trackback
RSS 2.0