Lycka

Idag har jag inte gjort mycket. Har tvättat en del och även lyckats shoppa lite. Blev några tröjor och linnen då jag upptäckte att jag hade brist på detta. Hade inte räknat med sommarväder tydligen när jag packade i januari innan jag lämnade Sverige, blev dock bara basic grejer men det var välbehövligt.

I vanliga fall är jag en väldigt organiserad människa, jag skriver listor och göra upp planer månader i förväg. Började med min packlista (vem skriver egentligen packlista?) så fort jag bokat biljetten hit. Behöver jag nämna att den bokades i god tid innan jag åkte? Ända sen jag kom hit har jag märkt att jag blivit mer och mer oorganiserad. Listorna sinar och planer görs för dagen. Det här är något som är bra för mig då jag behöver släppa kontrollen lite men samtidigt är det svårt. Vad gör jag när jag pluggat klart? När får jag se mina nära och kära? Tydligen har jag kommit till den punkten att jag försonats med att inte veta för nu kom belöningen. Den här helgen har det bokats biljetter! Den 21 april kommer min mamma hit och hälsar på mig och stannar till den 24 april (min födelsedag). Bara några dagar efter att hon åkt, närmare bestämt den 26 april kommer Malin och stannar i en hel vecka! Även Angelie har bokat biljett inför vår flytt till Rimini! Den 4 juni blir det! 

Snart ska jag få visa mina älskade, mitt älskade Firenze!
Som jag längtar efter er! 

God natt!


Trackback
RSS 2.0