Lägenheten

Hej! Idag var första dagen utan solsken så vi bestämde oss för att promenera runt lite och kolla i butiker. Vi hamnade såklart på "Hakka Emme" H&M! Skulle egentligen inte köpa något då jag betalade hyran idag och inte vill göra av med så mycket pengar nu i början men en lång beige kofta fick jag med mig hem iaf. Man kan aldrig få för många och här kör jag dessutom dubbla lager. Sen var det skola som vanligt 14.10 - 17.50 och vi hade dessutom skrivit upp oss på en extra lektion så det blev ganska sent. Nu har jag precis haft en 2,5 timmar lång skypedate med mami, Angie och Lena. Jag är otroligt hemmakär så skype känns just nu som världens bästa uppfinning. De åt middag hemma hos oss och sen pratade vi en massa och jag visade dem runt i lägenheten bland annat. Har faktiskt tagit en massa bilder på lägenheten så jag tänkte visa er.


Först en lång korridor


Den fortsätter ända in till vardagsrummet

På mitten finns lilla toan

Väldigt liten men bara min så det är skönt


Rummet (ursäkta bildkvalitén)


Köket


Tycker det är så snyggt

Balkong i vardagsrummet bredvid köksbordet


Ganska stor, där finns även tvättmaskin och tvättställ


Mitt rum


Nu vet ni hur jag bor också :)
God natt, sov gott 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt att se dig det kändes som vi var i samma rum alla fyra. Jag är nu ett stort fan av Skype/Lena

2012-01-19 @ 23:43:51
Postat av: Anonym

Lägenheten är ju hur mysig som helst, charmigt med tvättmaskin på balkongen, det är ju inte så vanligt här i Svedala./Lena

2012-01-19 @ 23:46:41
Postat av: Valentina

Ja, superhärligt! Skype är bäst!

Tvättmaskinen ska jag bara komma på hur den funkar sen blir det bra haha :) Kram

2012-01-20 @ 10:10:46
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Annie

Gud vilken fin lägenhet Vallis!! Jättemyshpyshigt :D Hoppas att plugget och allt går bra o att du blir en riktig italianaaa snart! Have fun nuuuv :D pussar!

2012-01-25 @ 12:48:54
Postat av: Valentina

Hihi jaa den är jättemysig! Tack så mycket, lycka till ni också! Ni åker ju också snart!! :D Ni måste uppdatera mycket! <3

2012-01-25 @ 15:17:29
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0