Nu kör vi

Just nu sitter jag hemma med Mami, Angelie, Malin och Lena. Vi har haft myskväll med taco och massa gott. Om 6 timmar är det dags att gå upp och åka till Arlanda.. Imorgon flyttar jag till Florens! Gaaah, imorgon?! Har längtat efter det här så länge och nu är det dags?! Helt sjukt.. Tror inte ens jag förstått det men det kommer nog när man landat och finner sig till rätta och allt det där.

Nu ska jag fortsätta mysa här och kramas extra mycket med mina fina 

Nästa gång jag skriver är jag i Firenze.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med byte av planet, vad kostade taxin, hur är lägenheten? Frågorna är många skynda dig att skriva och ta kort för vi här hemma är så nyfikna.

Kramar i massor från Lena

2012-01-15 @ 15:51:21
Postat av: Valentina

Allt har gått bra Lena, har skrivit lite nu men vi får prata mer på facebook :) Kramar!

2012-01-15 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0