20120131

Ledsen om jag klagar men det är för jävla kallt! Står inte ut! Det är typ 15 grader eller nåt inne, nästan skönare att vara ute för då räknar man ju med att det är kallt. Det här håller inte, tror jag ska göra lite te för att få upp värmen.. Ska nog plugga lite också så jag får nåt att fokusera på. Idag lärde vi oss futuro formen vilket inte verkade vara alltför svårt. Lite kunde jag för jag lyssnar så mycket på italiensk musik men själva reglerna var nya. Vill kunna allt nu!! Otålig? Jag? Näää...
Kaffedrickandet tar sig iaf.. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jag åker till rimini varje år, iom att ja har släkt o vänner där. vet dock inte om d blir på sommaren i år, då jag vill resa till många andra ställen.

hur så? :)

2012-01-31 @ 19:46:14
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0