20120127

Har helt glömt bort att skriva idag, börjar komma in i någon slags vardag så har inte hela tiden miljoner saker att skriva om.. Idag är det fredag! Om ni nu lyckats missa det hehe.. Jag har precis gjort middag och om ett litet tag kommer Sofie hit. Vi ska dricka lite vin och kolla SATC sen blir det utgång. Hade tänkt sova lite efter skolan så jag skulle vara pigg till ikväll men det gick såklart inte och när jag precis höll på att somna började hela sängen skaka, typ som en jordbävning. Jag är som farfarn i filmen Freaky Friday, tror alltid att det är jordbävning när sånt där händer men i somras när vi var i Milano så var det faktiskt en jordbävning. Tror hårt på att det var det idag också, eller så var det mina grannar.. 


Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tippar på grannarna för jordbävning låter inte kul.

2012-01-28 @ 14:02:45
Postat av: Valentina

Ja jag håller nog med.. fast å andra sidan betyder det ju att det säkert kommer hända ofta om det är grannarna.. Svårt det där.

2012-01-28 @ 16:58:27
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0