Candelora

Jag skrev ju igår att vi hoppades på dåligt väder idag, varför då? Tänker ni. Jo för att idag, 2:a februari är en dag som kallas Candelora. Om vädret är grått och det kommer nederbörd den här dagen betyder det att det snart är slut på vintern och kylan. Är det däremot sol och fint så blir det en lång vinter. Vi var alla glada imorse då det snöade och var skitväder haha.. Kändes lite konstigt att bli glad för men jag tror stenhårt på det här, måste funka! Klarar inte av kylan..

Nu ska jag lägga mig och kolla på SATC. Måste vara pigg och fräsch till imorn då både prov och utgång väntar.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Trevligt med Italienskt sällskap vid middagsbordet igår och jag antar att provet gick kanon bra, så jätte grattis!

2012-02-03 @ 13:27:45
Postat av: Valentina

Jag älskar våra middagar tillsammans! :) Ja det gjorde det faktiskt hihi, taaack! :) Kram!

2012-02-03 @ 14:15:19
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0