Italia here I come!

 
 
Ja, som ni kanske förstår av konversationen och mitt supersmile på andra bilden så har jag bokat en resa till Italien om två veckor!!
 
Det är nämligen så att jag har en vecka ledigt så jag passar på att åka ner till Florens och hälsa på min vän Linnea som precis flyttat tillbaka till Florens och numera bor i min älskade gamla lägenhet. Som om inte det vore nog så åker jag också ner till Rom några dagar och hälsar på Malin och Marco som numera bor i Rom.
Jag är så glad, det händer så mycket fantastiska saker i mitt liv just nu 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är bara att njuta och åka med på livets väg :-)

Svar: Det är så sant och det gör jag verkligen, så lycklig och tacksam :) kram!
Valentina

2013-03-12 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0