Rimini juli 2013

När vi i våras satt och funderade på var vi skulle åka i sommar föll valet snabbt på Italien, det var liksom aldrig någon tvekan utan frågan var vilken stad vi skulle till. Rimini är mitt andra hem, det är där jag "vuxit upp" men det var inte längre så självklart för mig att det var dit vi skulle. Alex ville att jag skulle visa honom mitt Italien och trots att jag gärna hade velat visa honom Florens så kändes det tyvärr aldrig aktuellt då sommaren där är outhärdlig eftersom det är en storstad, vi ville ha sol och bad så det blev Rimini. Det var jättekul att få visa mitt Rimini och presentera Alex för alla mina vänner och samtidigt bara njuta av att vara där tillsammans.
 
Två veckor är svårt att sammanfatta i efterhand så här kommer ett bildregn
 
                                                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0