Rimini - part 2

Efter en vecka i Rimini började vi jobba. Vi jobbade extra på Club Life som vår vän Thomas äger. Vi gjorde pr för klubben cirka 4 kvällar i veckan under juni/juli, och vi hade sjukt roligt. Det kändes aldrig riktigt som jobb då det i stort sett gick ut på att festa. Vi hade verkligen roligt, träffade sköna människor och skrattade i ett.
 
Här kommer lite bilder med vårt crew:
 
Förfest i Lifehuset
 
Sofia, Brian & Kevin
 
Malla, Angie & jag på Carnaby
 
Sverige - Ukraina i parken
 
Malin & Jennifer
 
Angie, jag & Rebecca
 
Fest hos Andy i Dj båset
 
 
 
Chloe, Jennifer, Francklin & Malin på en Azte kväll
 
Jag & Sofia
 
 
 
Jennifer & jag
 
Life crew
 
Angie & jag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0