Rimini - part 1

Alldeles för tidigt på morgonen den andra juni bar det av från Firenze till Rimini. Jag hade längtat väldigt mycket efter att få träffa alla men det kändes samtidigt väldigt jobbigt att lämna allt. Det som tröstade var att jag visste att alla mina vänner i Firenze skulle åka tillbaka hem eller resa vidare bara någon vecka efter mig och några hade som sagt redan åkt men det var ändå känslan av att allt kommit till sitt slut som gjorde ont. 
 
Från början var det bara jag och Angelie som skulle till Rimini över sommaren då Malin skulle flytta till Norge och jobba där men efter en del ändrade planer (i sista minuten) så slutade det med att även hon joinade oss!
Jag kom fram till Rimini mitt på dagen och gick genast ner och la mig på stranden. Fick ett varmt välkomnande och allt började redan kännas som vanligt. När Malin kom runt 17.00 lämnade vi av väskorna och gick och åt på vår favoritbar på stranden. Sedan fixade vi lite i lägenheten, gjorde oss iordning för kvällen, åt middag på favoritrestaurangen följt av ännu en av våra legendariska första kvällar. Det är tradition att alltid gå och besöka alla vänner på de olika barerna och klubbarna och då vill de alltid bjuda till lite extra. Dagarna efter låg vi på stranden och fixade i lägenheten och på måndagen kom äntligen Angelie.
 
 
I början var jag tyvärr ganska dålig med kameran men här kommer några bilder från första veckan:
 
Malin & jag första kvällen
 
På Domino's
 
Malin
 
 Angelie & jag
 
 
Atze night
 
Tändare som ser ut som ett läppstift och en peruk, det är bra grejer det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0