Rimini - part 4

Sandro var fortfarande kvar i Firenze när jag åkte till Rimini och han lovade att komma och hälsa på mig, vilket han till min förvåning också gjorde efter att ha skickat ett sms kvällen innan och runt lunch var han plötsligt där. Vi var på stranden hela dagen och sedan gick vi ut och åt följt drinkar och dans på Life och sedan Carnaby där han hade varit förut när han var i Rimini några år tidigare. Just den kvällen kom även Matthew ner, ni kanske minns att jag skrev att jag fått goda nyheter ang. Rimini precis innan jag åkte från Firenze? De goda nyheterna var att jag pratade med min kompis som äger Carnaby och fixade jobb till Matthew där över sommaren! Det blev en galen kväll och alla var inte lika vana vid vårt tempo, om vi säger som så haha..
 
Den obligatoriska peruken, check!
 
Sandro, jag, Malin & Angie på Buon Gustaio
 
Sandro & jag
 
Malin, Angie & Matthew
 
Malin, jag och Angie på Life
 
Här är förklaringen till kvällens karatefylla..
 
 
 
På Carnaby
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0