Back in Sweden..

Ciao! Tro det eller ej men nu är jag tillbaka i Sverige, Stockholm. Det känns så konstigt. Jag är... hemma? Jag vet faktiskt inte riktigt, det är otroligt skönt att få sova i sin egen säng och att få träffa alla nära och kära igen men en del av mitt hjärta är kvar i Italien. Jag åker känslomässig berg- och dalbana.

Jag har saknat bloggen väldigt mycket och tänkte skriva en slags recap med bilder och så från sommaren. Jag har fotat väldigt mycket så det kommer bli en massa bilder men även en del av mina texter. Bättre sent än aldrig.

Fick ett fint välkomnande hem från alla på Facebook hihi :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser fram emot massa fina bilder! :-) Vad har du för planer nu här hemma? Plugg? Söka jobb?

Svar: Just nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja plugga så jag ska försöka söka jobb här i Stockholm och eventuellt åka tillbaka och antingen plugga eller jobba i Italien. Känner mig inte klar med Italien men vi får se lite vad och vilken stad det blir.. :)
Valentina

2012-09-03 @ 15:02:51
Postat av: ullie

Välkommen hem är det för att stanna eller en tid ?

Hoppas du har en bra lille lördag och njuter sverige igen kram

2012-09-05 @ 12:50:04
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0