Rimini - part 7

Något av det bästa med att jobba på Life var söndagarna i juni - då det var stängt haha! På söndagarna åt vi alltid middag tillsammans i Life huset, gick till någon bar och sedan vidare ut. Vi var ett ganska stort gäng och hade alltid sjukt roligt ihop. Åh vad jag saknar alla underbara, roliga människor!
 
 
Jag på middagen
 
Sofia, Malin & Chloe på Hot shots 
 
Jag, Imogen & Angie
 
Life girls på Cheers
 
Malin, Chloe, Angie & jag
 
Sofia & jag
 
Malin, Rodrigo, jag & Vittorio

Malin & Kevin
 
Glad tjej efter vinst för Italien
 
Brian & jag
 
Malin & Chloe på Altromondo
 
Jag & Percy
 
Malin & Andy hos Djn
 
Altromondo dancefloor
 
Imo, Angie, Sofia & jag
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0