Rimini - part 11

 
Här kommer en bildbomb med resten av bilderna från när Linn var och hälsade på oss.
Det var verkligen en härlig vecka full med en massa skoj men som sagt gick det alldeles för fort!
 
En random kille stannade och fotograferade oss på stranden (med min kamera och inget annat!)
 
 
 
Mallas födelsedag firades med drinkar på Cheers 
 
Jag och Hamish
 
Fina flickor
 
Malin, Linn & Angelie
 
 
En mysig kväll på stranden
 
Jag & Malin gungade
 
Beachtime
 
När vi var 18 år gjorde vi alla en vän-tatuering, ett litet hjärta på vänster fot <3<3
 
 
 
Världens godaste pizza får man på Buon Gustaio
 
Emily, Linn, Malin, Mary, jag & Angie en kväll på Cheers
 
 
 
I hamnen
 
Linn & jag
 
Malin, jag & Angie på Coconuts
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0