-

Det blir inte riktigt alltid som man tänkt sig. Jag vinkade av Malin på stationen och sedan mötte jag upp några vänner på Colle Bereto för en aperitivo. När jag satt där ringde Malin och berättade att hon missat planet, trodde först att hon skojade men efter några samtal så var hon till slut tillbaka hos mig här i Firenze. Som vi sa, någon gång måste ju vara den första och jag måste ändå medge att jag blev riktigt glad när hon berättade att hon nu kommer stanna ända till på torsdag! Himlans tur i oturen om vi säger som så!

Nu är det dags att sova i kärleksnästet som vi så fint kallar det. Det ska tydligen vara dåligt väder imorn så jag lovar att bättra mig med bloggandet och svara på alla kommentarer!


Här kommer några bilder från när vi var och tittade på solnedgången i torsdags!




























God natt!






Kommentarer
Postat av: Ninni

Hur kom det sig att du valde Florens? Jag skulle absolut ha valt Rom - en så underbar stad! Eller varför valde du inte Rimini, som du redan kände till? Det finns bra språkskolor där också...

2012-05-06 @ 10:22:16
Postat av: ullie

åhhh inte kul att missa planet men nu får ni umgås lite mera då



vilka underbara bilder

hoppas helgen e bra här sååå mysigt med helg kram kram

2012-05-06 @ 19:01:32
URL: http://weberskold.blogg.se/
Postat av: Lena

Fina bilder!

2012-05-07 @ 15:51:51
Postat av: Valentina

Ninni: Håller med dig, Rom är en fantastisk stad men jag måste erkänna att jag gillar Florens ännu mer. Varför jag valde ju Florens och inte Rimini är för att jag har mina rötter här men jag kommer tillbringa hela sommaren i Rimini då det är mer av en sommarstad :)

2012-05-07 @ 16:52:52
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Malin Aurora

Åh så fina bilder!

2012-05-10 @ 09:00:05
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0