Pisa - part 1

Igår var vi i Pisa, fjärde utflykten den här månaden vilket jag tycket är väldigt roligt. Att få se och uppleva nya platser är bland det bästa jag vet. Vi tog tåget vid 10.00 och tror resan tog ca en timme. Vi började med en snabbfika för att få lite energi och sedan letade vi reda på det lutande tornet. När vi gick omkring i staden kunde man inte undgå att märka att det var väldigt likt Florens. Arno som går genom staden och alla broar, små piazzor och uteserveringar. Ivriga som små barn gick vi och letade efter det berömda tornet och när vi kom fram tog vi såklart en massa turistbilder!





Här ser ni vad likt det var Florens!




Nadja

Fikapaus(start)

Paparazzi Sofie

Påväg till tornet, Fernanda, jag & Delia och killarna som gömmer sig för kameran som vanligt haha

Gruppbild

Sofie & jag




Hahah jag var ju tvungen!


Trackback
RSS 2.0