Chock

Igår var vi ute men tog det ganska lugnt däremot hände det en sak som skakade om mig rejält. Vi alla bor åt olika håll så när det var dags att gå hem var det bara jag, Sofie och Delia. När vi gick där och pratade såg jag en man i ögonvrån som kom springandes i världens fart. Jag vet inte riktigt vad som hände förutom att han hoppade på mig. Han tänkte ta min väska men gick på ett konstigt sätt på kroppen, som tur var slog reflexerna in och jag hörde mig själv skrika. Plötsligt låg jag på mage på marken på min väska, höll om den med all kraft och skrek och sparkade. Sedan hörde jag ett annat skrik och när jag trodde att han skulle gå på mig ännu mer var det Sofie som kastade sig ner och vi såg honom springa iväg. Det var otroligt obehagligt och min händer börjar darra nu när jag skriver om det. Efteråt gick vi till Naima och ringde killarna för att komma och möta oss där. Det var då jag började förstå vad som hänt. Blev alldeles nojig att han skulle komma igen och tänkte bara "han finns här.. han finns här.." Killarna kom efter bara några minuter och var väldigt oroliga och när jag skulle berätta vad som hänt bara rann tårarna. Sedan följde de mig hem. Mina armbågar är blå och gör ont då jag landade på dem eftersom jag höll i väskan med händerna och jag blir som sagt skakis när skriver. Känslan övergår även i ilska. Jävla idiot! Jag blev ganska chockad men jag är otroligt glad att jag inte blev av med något för det är verkligen inte kul men framförallt är jag glad att vi alla mår bra.

Behövde bara skriva av mig lite.
Nu ska jag göra mig iordning och så ska vi åka till Lucca över dagen.
Ta hand om er, om var uppmärksamma!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: issa

Men gud vad hemskt :-( Vilken idiot säger jag bara!! Hoppas du mår bra nu då!!!

2012-03-10 @ 11:03:15
URL: http://issadenicemaja.blogg.se/
Postat av: Lena

Bamsekramar från mig, tur att du inte var själv! Skulle vilja skriva kom hem nu, för att det är farligt att vara utomlands men det är ju lika farligt här hemma om man har otur. Du skulle låtit honom ta väskan den inte värd en ömmande kropp men jag förstår att reaktionen blir att hålla fast. Mami Lena ringde innan jag hann lästa bloggen och det var tur det, du vet hur nojig jag är. Försök att inte tänk mer på det som hände utan fortsätt att ha roligt och titta på alla nya spännande saker och ta kort

: ) Kram

2012-03-10 @ 11:05:06
Postat av: Valentina

Ja, det var nog det läskigaste jag varit med om..



Tack Lena! Jag vet, men jag blev så chockad.. Kommer inte ens ihåg exakt vad som hände men hörde mig själv skrika, riktigt obehagligt.

Ja, jag vet, pratade med henne och sa att det var lika bra att hon förvarnade dig.

Ska försöka att inte tänka så mycket på det men är fortfarande ganska omtumlad och nojar men som tur är har jag så fina vänner så det känns tryggt. Fick sällskap hela vägen till dörren igårkväll.



Tog en massa kort igår i Lucca, ska försöka lägga upp dem ikväll! :)

Kram

2012-03-11 @ 14:10:50
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: elin

vad bra! läste om det som hände, den där choken, gud vad läskigt... :o

2012-03-11 @ 17:30:10
URL: http://elix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0