20120319

Igår var jag så trött, träffade Sofie vid 14.00 och så skulle vi ta en promenad men när vi kom till en matvarubutik bestämde vi oss för att handla lite och sedan vända om, vilket vi också gjorde. När jag kom hem igen bäddade jag ner mig i sängen, kollade Top Model Sverige och åt glass och frukt. Riktig seg söndag men välbehövligt. Somnade vi 21.30 och vaknade utvilad imorse efter 12 timmars sömn. Fick något slags energiryck efter all sömn så nu har jag tvättat, städat, lagat mat och pluggat. Vi har inte skola förrän 14.10 den här veckan så det är lika bra att göra något vettigt med dagen. Haha, nu skrattar alla ni som känner mig, jag är verkligen inte den som går upp för att städa när jag kan sova men sen jag flyttade hit har jag verkligen fått någon slags städmani, antar att det kallas att bli vuxen..?

Well, well.. Nu ska jag hänga tvätt! Sedan blir det lunch med tjejerna i klassen och skola till 18.00.


Snart är jag väl en i mängden..



Kommentarer
Postat av: naxo - bloggen med tips!

Hoppas du får en bra kväll!

Hur mårs det? :D

2012-03-19 @ 16:59:02
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: kajsa

skönt med 12 timmars sömn :)



sv: idag har jag bara tagit det lugnt och ska fortsätta med det, är sjuk! själv då? :D

kram

2012-03-19 @ 17:44:55
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0