20120309

Hej! Imorse var det till att gå upp tidigt trots att skolan inte började förrän 14.10. Vi tänkte nämligen försöka gå till Gli Uffizi igen så vi var där när de öppnade kl 8.15. Redan när vi kom var det en lång kö med skolklasser och japaner. Vi stod i kö i drygt en timme och sedan gick vi omkring där inne bland alla konstverk och statyer i ca 2,5 timmar. Det fanns så mycket att titta på och jag är så glad att vi faktiskt tog oss upp så tidigt och gick dit, en sak att bocka av på listan, som på något sätt ändå lyckas bli längre och längre haha.. Tyvärr var det sträng förbjudet att fota där inne så inga bilder har jag att visa. Däremot kom jag på att jag fotade lite förra fredagen när vi var på Oibò. Bättre sent än aldrig ;)

Det här är vad jag kallar bra aperitivo!













Sofie, Adriana & Courtney

Courtney & jag

Vem behöver nattmat när man kan få nattglass?!

Cookies and nuts!

Happy girls!

Trackback
RSS 2.0