20120308

Hej! Vi var som sagt ute igår, hade sjukt roligt och dansade tills fötterna värkte. Om jag inte minns fel var jag hemma runt 4.30, trots det vaknade jag 8.30 och kunde inte sova så jag slängde in en tvätt i maskinen och gick och la mig igen. Nu har jag precis ätit lunch, och ska göra mig iordning. Skola 14.10 - 17.50 sen är det även en extra lektion men jag kommer nog inte orka gå på den, det märks att man börjar bli äldre haha.. Ska försöka lägga upp lite bilder och svara på en massa kommentarer och frågor ikväll. Passa på att fråga om det är något ni undrar över.
Vi hörs sen!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mami Lena

Jättekul att ni oxå hade kul på Yub :-)

2012-03-08 @ 15:47:56
Postat av: Valentina

Det blev inte Yab, det blev Twice istället ;) men det var sjukt kul!

2012-03-08 @ 19:11:59
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0