20120306

Imorse var vi på marknad. Den är varje tisdag morgon/förmiddag men eftersom vi haft skola på förmiddagen de senaste veckorna har vi inte kunnat gå så vi passade på att ta oss en titt idag. Det var en stor marknad med allt från mat till skor, kläder, köksutrustning och annat kul. Jag köpte ett par skor och tre skjortor/blusar för totalt 8 euro, det kallar jag kap!




Här ville tanten i mig gå loss men eftersom jag varken har stickor eller virknålar här lät jag bli.

Ikväll ska vi ut en sväng, blir dock inte sent för min del.



Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår verkligen vad du menar fast jag har ju Tantåldern inne ; )

2012-03-06 @ 22:35:34
Postat av: Valentina

Hahah Lena, det verkar som jag också har det ;)

2012-03-07 @ 00:05:27
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0