Roberto Cavalli

Den här veckan går vi i skolan på förmiddagarna vilket jag tycker är ganska skönt. Lite jobbigt att gå upp tidigt men jag vaknade ändå innan klockan ringde så det var lugnt. Skönt att ha hela dagen ledig sen. Har hunnit med att storhandla och en fika på Cavalli caféet. Halva är en Roberto Cavalli butik och den andra halvan ett café, det var mami som berättade om det för mig för hon sett en dokumentär om det. Jag kan tyvärr inte se den eftersom jag befinner mig utanför sverige men den ligger uppe på svtplay om ni vill titta. Tänkte då iaf att jag skulle leta efter det och så upptäckte jag att det bara ligger en minut från mig. Dricker ju inte kaffe i vanliga fall men jag tog en cappuccino bara för att. Den var jättegod, mer som en blandning av cappuccino och en latte och med lite chokladsås på toppen, precis som jag vill ha det så dit kommer jag gå flera gånger!






Kommentarer
Postat av: Mami Lena

Kul att den låg så nära där du bor. Vill också fika där!!!

2012-01-23 @ 15:26:56
Postat av: Valentina

Lovar att bjuda dig på fika där när du kommer hit! ;) komsi komsi... <3

2012-01-23 @ 17:46:04
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Angelie

Gå till Cavalli Club och kolla om det är bra, så kan vi hänga där sen när jag kommer till dig ;)

2012-01-23 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0