Jordbävning

I told you so! Skrev ju i fredags att jag trodde det var en jordbävning här på eftermiddagen och idag fick jag veta att det var så. Jag är inte alls som farfarn i Freaky friday så det så! Jag har bara känsla för det där.. Skämt å sido så är det faktiskt lite läskigt, det var ju ingen stor jordbävning och det hände ju inget som tur var men ändå lite obehagligt. När såna saker händer tänker jag på hur maktlösa vi människor är, vi kan göra vad vi vill men den katastrof naturen kan orsaka är tusen gånger värre och vi har inget att sätta emot.





I Milano i somras.
Minuter efter jag tog det här fotot var det också en jordbävning men det var bara jag som kände av den..


Btw, colan kostade 10 euro, akta er för turistfällorna vid stora piazzor om ni åker till Italien hehe



Kommentarer
Postat av: Mami Lena

hua... läskigt men inte allt för ovanligt!!

2012-01-30 @ 22:12:25
Postat av: Mami Lena

Läste på nätet att jordbävningen var strax norr om Roma 6,3 på skalan ganska stark alltså.

2012-01-31 @ 11:38:49
Postat av: Valentina

Men fyy! Hoppas att det dröjer länge till nästa, jag blir ju så rädd när jag är alldeles ensam..

2012-01-31 @ 17:03:32
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0