Italiano

Innan jag åkte hit tänkte jag bara att jag inte ville träffa några svenskar för jag inte ville prata svenska och vad hände? Jag träffade Sofie som också är från Svergie och vi hänger hela tiden. Det bästa är att hon tänkte likadant och att vi nu har en regel att vi bara pratar italienska med varandra. Love it! Jag kan nog inte förklara hur mycket jag älskar det italienska språket och hur gärna jag vill kunna det ordentligt. Pratade lite med mami också och det slutade med att vi också gick över till italienska efter halva samtalet hahah..




Beviamo il vino quasi tutti i giorni.. perchè siamo in Italia!


Adesso, buona notte!

Kommentarer
Postat av: Lena

Halv alkoholister alltså ; )

2012-01-26 @ 18:36:00
Postat av: kicki

oj oj !! och jag som bor har i italien sedan massor av ar!!! och det blir vino vino e ancora vino!!! forza velentina che sei grande!!!

2012-01-26 @ 20:58:25
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Valentina

Hahaha det går bara inte att undvika.. Vad kul att du läser bloggen! Var i Italien bor ni? :)

2012-01-26 @ 21:15:21
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0