20120130

Hej! Gissar på att de flesta av er varit vakna ett tag.. Jag har tagit det piano, sitter just nu och äter lunch och vid 12.00 ska jag möta upp Sofie för fika och plugg. Jag har alltid sagt attjag inte ska plugga vidare på universitet eller liknande för jag inte vet vad jag vill göra men när man hittar rätt och gör nåt man verkligen gillar är det faktiskt riktigt kul. Börjar fundera lite på om jag kanske skulle fortsätta plugga när jag åker tillbaka till Sverige.. Å ena sidan är det skönt att jobba för man slipper ta med sig det hem och man har pengar och kan göra roliga saker, å andra sidan har jag ju sagt upp mig från mitt jobb så då måste jag börja söka jobb och det känns väl sådär kul.. Vi får se hur det blir med det där men det är lite så tankarna går i mitt huvud just nu. Nej hörrni, framtiden är ett annat kapitel. Just nu är jag i Firenze och det är riktigt härligt så jag tänker njuta av det!




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Idag saknar jag dig jättemycket! <3

2012-01-30 @ 16:37:47
URL: http://malinsamuelsson.webblogg.se/
Postat av: Mami Lena

Jag med!!Känns bra att du har det bra iaf!!Puss!!

2012-01-30 @ 16:47:49
Postat av: Valentina

Älskade ni! Jag saknar er också massor <3 Hoppas verkligen att ni kommer hälsa på mig! Miljoner pussar och kramar från mig

2012-01-30 @ 18:21:06
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Lena

Du ska leva och njuta av dagen!

2012-01-30 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0