20120126

Ikväll är det en extra lektion grammatik om man känner för det men jag orkar faktiskt inte gå för jag är sjukt trött. Gick istället och köpte lite mat efter skolan så jag ska laga nåt gott till middag och bara chilla. Känns som vi gjort massa saker varje dag vilket är jättekul men ibland är det ganska skönt med en paus. Kanske blir en liten promenad eller så ikväll men annars ska jag bara kolla film och ta det lugnt. Måste nog fixa lite med tvätten också för jag har listat ut hur tvättmaskinen fungerar så jag har lyckats tvätta lite, det ni! ;) 





Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Mami Lena

Puss o Kram

2012-01-26 @ 16:23:02
Postat av: Nyfiken

Vad betyder tatueringen? :)

2012-01-28 @ 20:24:58
Postat av: Valentina

Oj, ser nu att den är spegelvänd.. Det är ett L och ett V som sitter ihop. L står för min mamma Lena och så V för Valentina :)

2012-01-29 @ 02:09:45
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0