20120125

Är hemma en snabbis nu för att lämna skolgrejerna och kanske äta nåt lätt sen ska vi nämligen iväg till Piazzale Michelangelo! Det ligger högt upp och därifrån har man utsikt över hela Firenze, jag har längtat dit ända sen jag kom hit så det ska bli jättekul! Ser dock inte så mycket fram emot alla trappor, tydligen ska det vara jättemånga trappor eftersom det ligger så högt upp men det är bara vänja sig för det är så överallt här.


Här är t.ex mitt trapphus, kanske inte syns så bra men det är en jävla massa trappor och ni kan ju gissa vilken våning jag bor på.. Inte längst ner nej..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inger gymkort med alla dessa trappor : )

2012-01-25 @ 19:00:21
Postat av: Malin

Vardagsmotion ;)

2012-01-25 @ 20:40:22
URL: http://malinsamuelsson.webblogg.se/
Postat av: Valentina

Hahaha yes, min rumpa kommer vara stenhård om en månad ;)

2012-01-25 @ 23:17:21
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Niin

Roompa!!

2012-01-27 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0