20120122

God morgon! Vaknade för en liten stund sen och har hållt på och fixa med lite grejer. Nu har det gått en hel vecka sen jag kom hit, känns som att tiden går väldigt snabbt. Idag har vi inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på men tror det lutar åt en del plugg. Förhoppningsvis tittar solen fram snart så vi kan sätta oss ute som igår annars går vi nog till något museum. Såg att det finns ett Gucci museum precis vid Piazza Signorina, dit vill jag gå! 

Igår hade vi som sagt en jättemysig middag hos mig med plockmat och rödvin. Vi var lite oroliga att det skulle vara för lite mat men det slutade ju såklart med att vi blev proppmätta. Vi hängde här ett tag och sen gick vi till Slowly och tog ett glas och så blev det ganska tidigt hemgång vilket jag tyckte var skönt. Vintertid är jag inte gärna ute och slirar hela nätterna.





Ha en trevlig söndag så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Mami Lena

Smakar gott!!!! Glöm inte Cavalli cafét :-)

2012-01-22 @ 11:44:44
Postat av: Valentina

Mycket gott! Nejdå, kanske går dit idag för en cappuccino ;) Puss!

2012-01-22 @ 13:02:19
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram från mig/Lena

2012-01-22 @ 14:10:53
Postat av: Angelie

Åå jag kommer nästa helg! Hehe. Det ser asmysigt ut, ät lite för mig med :)

2012-01-22 @ 15:39:07
Postat av: Valentina

Kram på dig också Lena!



Hahaha Angelie, du är alltid välkommen och vi har ju egentligen ett mission nästa helg här... ;) jag äter alltid för mycket så vi kan säga att jag äter för dig hihi.. puss

2012-01-22 @ 18:45:12
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: limp

Vaaallso! Dör av avundsjuka!! Jag vill ocksååå :) <3

2012-01-22 @ 23:35:56
Postat av: Valentina

Jaaa men kom hit dååå! :) <3

2012-01-23 @ 17:47:10
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0